Etiketter

torsdag 1 mars 2012

PMI för optik området.

P                  M                   I                                                                                                            
Jag publicerade alla mina labbraporter.             Jag gjorde ett väldigt dåligt prov vilket                      Det var intressant att
Jag gjorde mina läxor.                                        lite kan ha berott på att mina föräldrar inte          dissekera ett koöga och 
                                                                              kunde hjälpa mig fast självklart är det                  faktiskt se hur ögats                                                          intressant att                                                     till störst del mitt fel.                                                      delar ser ut.  
Jag jobbade bra på lektionerna.                                                                                                       Till nästa gång måste  
                                                                                                                                                        plugga mycket mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar