Etiketter

måndag 11 juni 2012

Mina top the labbraporter.


Anledningen att jag valde just de här labbrapporterna var för att jag tyckte att de var dem som innehöll mer information en dem andra jag har gjort. De hade t.e.x bilder, diagram och en helt okej slutsats. 
Labbraport mått: Anledningen att jag valde denna är för att jag dels fick med ett genomsnitt men också för att jag fick en hyfsad slutsats. Det som jag hade kunnat göra mer är att jag skulle haft ett diagram också vilket anledningen att jag inte hade var för att jag kan numbers lite för dåligt vilket jag måste lära mig bättre.
koka vatten: Anledningen att jag valde denna rapport är för att jag fick med både ett diagram och en tabell vilket gjorde den mycket mer intressant. Jag skrev även en hyfsad text. Det jag hade kunnat göra bättre är att jag hade kunnat skriva mer utförligt t.e.x på resultatet var jag lite kortfattad. 
Labbraport prisma: Den här rapporten valde jag för att jag lyckades ta en del kola bilder som gav ett större perspektiv om vad rapporten handlade om. Slutsatsen hade jag dock kunnat jobba lite mer på t.e.x faktan var lite halvdan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar