Etiketter

onsdag 28 maj 2014

utvärdering av lektionerna som min grupp höll i


Jag tyckte att det gick helt okej att hålla i lektionerna. Vi lyckades genomföra våra aktiviteter relativt väl även fast vi var tvungna att ändra på vissa grejer för att göra aktiviteterna mer säkra t.ex när vi hade brännboll med hinderbana. Vi upptäckte att plintarna stod för nära varandra därför flyttade vi på dem så att det blev ett större mellanrum. Var det gällde själva klassen så tyckte jag att det var sådär deltagande vid vissa tillfällen. Det var väldigt svårt att komma igång och det tog lång tid för folk att hitta till sina grupper. När vi väl kom igång med aktiviteterna tyckte jag dock att det kändes helt okej. Det gick även snabbt och effektivt att komma igång med uppvärmningarna.

Var det gällde planeringen inom själva gruppen tyckte jag att det gick väldigt bra förutom att den blev klar rätt sent. Alla var aktiva och kom med förslag på vad vi kunde göra. När vi ledde själva lektionerna gjorde alla sin del också. Det var ingen som bara satt vid sidan och inte var aktiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar